Менеджмент і маркетинг

Лекція 1. Менеджмент як наука управління підприємством в умовах ринку. Рівні та функції менеджменту. 

Лекція 2. Основи управлінських рішень.

Лекція 3. Організаційні структури управління.

Лекція 4. Управління виробництвом, операціями і продуктивністю.

Лекція 5. Менеджер у системі управління.

Лекція 6. Маркетинг як один з найважливіших напрямів господарської діяльності підприємства в умовах ринку. Система маркетингових досліджень.

Лекція 7. Товар в маркетинговій діяльності.

Лекція 8. Життєвий цикл товарів та характеристика його основних етапів.

Лекція 9. Маркетингова цінова політика.

Лекція 10. Комунікації в системі управління. Комплекс маркетингових комунікацій.

Лекція 11. Організація служби маркетингу на підприємствах.

Лекція 12. Міжнародний менеджмент та міжнародний маркетинг.

Немає коментарів:

Дописати коментар